11.12.23

Aslı Alpar Sergisi Karikatür Atölyesi’nde açıldı

Karikatürist Aslı Alpar’ın fotoğrafları çizgi ile yorumladığı “Bu cansız hayalim…” isimli karikatür sergisi Karikatür Atölyesi’nda açıldı. Yoğun ilgiyle karşılanan serginin açılış konuşmasını yapan Atölye kurucusu Emre Yılmaz, sergiyi Alpar ile bir yıldır planladıklarını dile getirerek, “Ben burdan bakınca harika bir kalabalık görüyorum. Çok teşekkür ederim geldiğiniz için. Bu sezon Aslı’yı atölyemizde ağırladığımız için çok mutluyuz. Ben ev sahibiymiş gibi yapıyorum ama Aslı da burada ev sahibi. Kendisine teşekkür ederim” dedi. 
Aslı Alpar ise sergiye bir yıldır hazırlandığını belirterek “Bu sezon Karikatür Atölyesi’nin 5. yılı. Atölyenin 5 senedir Ankara’da istikrarlı bir şekilde sadece karikatür üzerine yoğunlaşarak üretim yapması ve bu şekilde ayakta kalması çok değerli. Sergi içeriğine gelince, anlamanız için sergi metnini okumanız önemli. Normalde çizim bir şey okumadan anlaması daha makbul olanıdır. Ama bu sergi öyle bir sergi değil. Sergi metnimizi okuyup hep beraber üzerine düşünmemiz gerekiyor" dedi ve sergi içerisinde öne çıkan eserlerinden bahsetti. 
Aslı Alpar’ın “Bu cansız hayalim…” adlı sergisi 9 Şubat 2024 tarihine kadar Salı ve Cumartesi günleri saat: 14.00-19.00 arası Karikatür Atölyesi’nin Üsküp Caddesi 19/A Çankaya/Ankara adresinde gezilebilir.

Hiç yorum yok: