19.9.10

Karikatür yarışmalarına doğrudan ulaştıran yeni bir blog

Bu internet günlüğü içinde zaman zaman yabancı ülkelerdeki karikatür yarışmalarının katılım koşullarını da tercüme ederek yayınlıyorum. Ancak bu konuda daha özlü olabilmek için, doğrudan yarışma bilgilerine ulaştıran ve onlarla sınırlı yeni bir blog başlatıyorum: http://kozyurt-yarismalar.blogspot.com/ .
Bu yabancı yarışmalar blogunu okuyabilmek için bir gmail hesabı açarak e-mail adresi sahibi olmak gerekecek; zaten gmail adresi kullanan okuyucular için buna gerek yok tabii ki. Ama onlardan ve de diğer okuyuculardan bu yarışma blogunu izlemek isteyenlerin benim kozy55@gmail.com adresime kısa bir mesaj yollamalarını bekliyorum, gmail uzantılı e-mail adresleri üzerinden. Gelen mesajların sahiplerini yeni bloga davet ederek kendi e-mail adreslerindeki @'dan önceki kullanıcı adları (örneğin benim kullanıcı adım: kozy55) ve şifreleriyle blog yazılarını diledikleri zaman okuyabilme olanağı sağlayacağım.
Kişisel nedenlerle bu yola başvurduğum için izleyen çizer dostlardan özür dilerim. Yıl sonunda bu uygulama konusunu gözden geçirerek ya bu şekilde devam, ya da yine açık yayına dönüş kararına varmayı planlıyorum.
Kemal Özyurt.
Not: Bu arada yayından çektiğim birkaç yarışma bilgisini bir iki gün içinde yeni bloga aktarmayı umuyorum. Umarım bu kez umduğum gibi olur.

Hiç yorum yok: