23.1.08

"Karikaturevi" sitesi kapandı!

Karikatur Evi Kapandi.‏Kimden:
Karikatur Evi (karikaturevi.murat@gmail.com)
Gönderme tarihi:
23 Ocak 2008 Çarşamba 18:59:34
Kime:
Merhaba Karikaturcu ve Karikatur Sever Dostlar,

Yaklasik 6 senedir Karikatur Evi isimli Uluslararasi Interaktif Karikatur Dergisini yayinlamaktaydim.

Son iki gundur site yayinda degildi.

Bu iki gun icinde bir cok kisiden e-mail geldi. "Neden Karikatur Evi sitesi yayinda degil?" diye.

Acik soyleyeyim buruk bir sevinc yasadim.

Karikatur Evi'ni bu kadar cok ilgiyle takip edip iki gun gibi bir zamanda yayinda olmamasini dert edinen dostlarima tesekkur ederim.

Nedenlerini uzun uzun yazip sizlerin cok fazla vaktini almak istemiyorum.

Fakat gelen e-maillere teker teker cevap yazma imkanim olmadigi icin bu bilgileri karikatur haberlerini gonderdigim siz grup uyelerine yazma ihtiyaci duydum.

Kisaca maddeler halinde aciklamak gerekirse,

1- Islerimin yogunlugundan dolayi eskisi gibi siteyi guncelleyememek.. .

2- Sitede her gecen gun teknik arizalar artarak devam ediyordu... Bu problemleri siteyi hazirlayan web tasarim sirketine ilettigim halde arizlarin giderilmemesi.

3- Karikatur Evi sitesinin domain yani isim hakki bende degildi.. Isim hakki elinde olan kisinin web tasarim sirketi ile gecmis yillardaki bazi anlasmazliklarinin beni zor durumda birakmasi.

Yukarda saydigim nedenlerden dolayi web tasarim sirketine talimat verip siteyi kapattirdim. Cunku 6 sene gibi uzun suredir siteyi yayinda tutmak icin verdigim ugraslar ve sinir harbi beni yordu.

Karikatur Evi kendine has bir formata ve icerige sahipti.

Dunyanin cesitli ulkelerinden 280'e yakin karikaturcunun 3000 kusur karikaturu, biyografi ve iletisim bilgileri vardi.

En son baktigimda uye sayisi 10.000'e dayanmisti.

Keske Karikatur Evi'ni surekli yenileyerek gelistirebilseydik.

Karikaturculere ve Karikatur Severlere daha doyurucu bir site sunabilseydik.

Ama olmadi.

6 sene zarfinda Karikatur Evi sitesine katkilarindan dolayi tum karikaturcu dostlarima ve gosterdikleri ilgiden dolayi karikatur severlere tekrar tesekkur eder, yasamlarinda mutluluklar dilerim.

Murat YILMAZ.

Hiç yorum yok: