22.2.16

19. Uluslararası Barış ve Hoşgörü için Faks ve E-mail Yarışması 2014-2015 albümü, İtalya

19. Uluslararası Barış ve Hoşgörü için Faks ve E-mail Yarışması 2014-2015 albümü, İtalya
İki hafta önce adresime ulaşan 96 sayfalık albüm maalesef Akdeniz'i yüzerek geçmiş gibi ıslak ve buruşmuş haldeydi. Artık yolda mı ıslandı, depoda mı rutubet aldı bilemiyorum tabii. Biraz nemini atsın diye bekledim ve ancak bir kapak görseli tarayıp içinde eseri bulunan ülkemiz çizerlerini kaydediyorum:
Yuva / Ana Sınıfı ve İlkokul
En İyi Eser:
C. Erkin Bilge - Sancaktepe Bilfen Özel Okulları, İstanbul
Mansiyon:
Baran Sendan - MEF Schools, Beşiktaş - İstanbul
Seçilenler:
Aysen Çelebi - Özel 3 Mart İlköğretim Okulu, Bursa
Bartu Akgün - Özel 3 Mart İlköğretim Okulu, Bursa
Beray Berkay - Sancaktepe Bilfen Özel Okulları, İstanbul
Emre Bilge Kavilci - Özel 3 Mart İlköğretim Okulu, Bursa.
Ortaokul
Mansiyon:
Dağlar Umut Ayrancıoğlu - Cumhuriyet İlkokulu, Sinop
Seçilenler:
Ali Gökdemir - Aşağı Gureba, İstanbul
Aynur Kavak - Cumhuriyet İlkokulu, Sinop
Berkay Ötügen - Aşağı Gureba, İstanbul
Emine Tunç - Cumhuriyet İlkokulu, Sinop
Esra Gültekin - Cumhuriyet İlkokulu, Sinop
Kayra Rodop - Aşağı Gureba, İstanbul
Yağız Efe Çömüz - 23 Nisan Ortaokulu, Sinop
Yasemin Güler - Özel 3 Mart İlköğretim Okulu, Bursa
Yiğit Arap - Aşağı Gureba, İstanbul.
Hiciv/Yergi dalı
Seçilenler:
Altan Özeskici, Çorum
Yalçın Eroğlu, Bursa
Menekşe Çam, İzmir.
Sanatçılararası
Mansiyon:
Emrah Arıkan.
*
Bu yılki yarışma koşulları için bkz.

3 yorum:

menekse cam dedi ki...

Bana ıslak bile gelmedi hala... :(

KOZY dedi ki...

Mesaj yazıp istemek gerek.

menekse cam dedi ki...

Kapatmışlar mail adresini. Ulaşamıyorum.