19.12.14

EBA Çizgi 1. Karikatür Yarışması 2014 sonuçlandı

EBA Çizgi 1. Karikatür Yarışması 2014 Sonuçlandı
Eğitimde FATİH Projesi kapsamında projeye içerik sağlanması, öğrencilerin görsel sanatlara duyarlılığının geliştirilmesi amacıyla 14.08.2014 tarihinde yarışma duyurusuna çıkılan EBA Çizgi 1. Karikatür Yarışmasında başvurular 10 Aralık 2014 tarihinde sona ermiştir. Yarışmada “Öğrenci Gözüyle Eğitim” kategorisinde 2851, “Öğretmen Gözüyle Eğitim” kategorisinde de 349 eser olmak üzere toplam 3200 eser değerlendirmeye alınmıştır.
16 Aralık 2014 tarihinde toplanan Seçici Kurul üyeleri Aşkın AYRANCIOĞLU, Eray ÖZBEK, Sadık PALA, İsmail SERT ve Emre YILMAZ tarafından yapılan değerlendirme sonucu “Öğretmen Gözüyle Eğitim” kategorisinde 30 eser sergilemeye, 3 eser ödüle, 1 eser de Cevat Ülger Jüri Özel Ödülü’ne layık görülmüştür.
“Öğretmen Gözüyle Eğitim”
1. Mehmet ZEBER, BALIKESİR (Yukarıda)
2. Gülcan ÇİLİNGİROĞLU AKSAKAL, BALIKESİR
3. Ahmet AYKANAT, BURSA
Cevat Ülger Jüri Özel Ödülü: Hakan SÜMER, İSTANBUL
“Öğrenci Gözüyle Eğitim” kategorisinde 30 eser sergilemeye, 3 eser de ödüle layık görülmüştür.
1. Kuzey DÖNMEZ, İSTANBUL
2. Yeliz KARGINER, GAZİANTEP
3. Doğukan YILDIZ, ADANA
 
Kaynak: http://www.eba.gov.tr/karikatursonuclari.

Hiç yorum yok: