7.12.12

CIPE Uluslararası Karikatür Yarışması 2012 finalistlerini oylamak isterseniz . . .

Bu kuruluştan ve düzenlediği yarışmadan söz etmiştim. Bu yıl yine katıl(a)madım, ama sanırım ülkemizden katılan ve finale kalan çizerler var. Hem onların işlerini, hem de genel çizgi seviyesini görmek için, bu yılki finalistleri oylayabilirsiniz, 15 Ocak 2013 tarihine kadar. Ben oylarımı verdim: 
1.Demokratik Yönetişim: Seçim Sandığından Öteye (Democratic Governance)
2.Girişimcilik: Büyümenin Motoru (Entrepreneurship)
3.Gençliği Güçlendirmek: Siyasi ve Ekonomik Reformun Anahtarı (Youth Empowerment)
başlıkları altında 5'er finalistten birinin sol yanındaki daireyi tıklayıp sonraki sayfaya (Next) geçiyorsunuz, son 3. sayfadaki seçiminizden sonra işlemi bitiriyorsunuz (Done). 
Oylama yapmadan geçmeye izin vermiyor sanırım program. Oylamadan sonra bir daha açılmıyor da tabii aynı bilgisayarda.
Kuruluşun aşağıdaki bağlantısından ortadaki kırmızı yazıyı tıklayıp oylama sayfasına geçebilirsiniz sanıyorum:
Cesareti olanlara kolay gelsin!
NOT: Geçen yılki yarışmanın konularına göre kazananları görmek için aşağıdaki sayfada konu başlıklarını tıklayınız; Demokrasi (DEMOCRACY); Yozlaşma, Rüşvet (CORRUPTION); Cinslerarası Eşitlik (GENDER EQUALITY): http://www.cipe.org/cartoon/2011/ .

Hiç yorum yok: