7.6.11

Ve işte yine geri döndük...

Bir gün dönemeyeceğiz.
Bilgisayarın arızalanıp tamir için Ankara'ya gitmek zorunda kalması yüzünden, Mayıs başından bu yana, bir ayı aşkın süredir ne mesaj okuyorum, ne de blog yazabiliyorum. Hep düşündüğüm şey: Farzedin ki internet çöktü! Bunu blogların bir ay kadar yasaklanması ile kısmen hissetmiştim, şimdi fırsatı değerlendirip tümüyle yaşadım: Gerçekten olağanüstü.
Fakat birşeyler kaçıyor ister istemez. Birkaç arkadaşımın ivedilik taşıyan mesajlarına vaktinde cevap verememiş oldum, onlardan özür diliyorum.
Bloglarımı geçmişe dönük olarak güncelleyeceğim: Kötü bir benzerlik ama gerçek: Bindokuzyüzsendört'teki eski gazete haberlerinin güncel politikaya göre yeniden yazılmasını çağrıştırsa da, blog yazılarına istediğiniz tarihi atabiliyorsunuz bilindiği gibi; hiç tarih kullanmamak da mümkün tabii. Dolayısıyla Mayıs ayı tarihli yazılar olabilir yakında, oluşum tarihlerine göre birkaç haber yazısı çıkacaktır sanıyorum.

Hiç yorum yok: