11.3.09

Buenos Aires kentinde sergi konusu: Organik, sağlıklı ve doğal yaşam/besin

Buenos Aires "Organik doğal yaşam ve organik sağlıklı besin" karikatür sergisine çağrı
Değerli çizerler,
Sizleri organik doğal yaşam ve organik sağlıklı besin konusundaki sergi için çizmeye davet ediyorum.
İlçe sakinlerinden olduğum San Isidro Belediyesi, organik sebze meyveler, doğal besin ve kozmetikler konulu bir sergi olanağı sunuyor bana.
Bu serginin albümü, ödülü, diploması olmayacak. Sadece eserlerinizle San Isidro, Buenos Aires’te bulunmuş olacaksınız.
Sergi mekanı, sömürge döneminden kalma turistik kasabada, gotik katedralin tam karşısında 300 yaşındaki bir bina.
Sizlere ancak bolca teşekkür, haber kupürleri ve sergi fotoğrafları gönderebilirim.
Bu girişimin önemli yanı şu ki ben bu binayı Mizah Müzesi haline getirmek için belediyeye bir proje sundum.
Kültür İşleri Dairesi görevlilerine, binayı bana verirlerse, burayı binlerce katalog ve orijinal karikatürle donatacağımı, sürekli ve dönemsel sergiler düzenleyeceğimi söyledim.
Kendileri görmek istiyorlar tabii, bakalım yakındaki organik besin haftası etkinliğinde bunu ne derecede ispatlayacağım, halk ne kadar ilgi gösterecek?
Fazladan çalışmak zorunda değilsiniz: daha önce yaptığınız, çevreyle, doğayla ilgili karikatürlerinizi bana elektronik postayla gönderebilirsiniz.
Sergi 18 Nisan’da açılacak, ama o tarihten çok daha önce yollamanızda fayda var. Unutmayınız ki burası Arjantin; herkes birtakım sözler verir, fakat bir süre sonra olay ertelenir, derken “bütçe yetersizliği, uygun mekan bulunamaması, vs. sebeplerle iptal” olur gider…
Ama ben mucizelere inanıyorum!
San Isidro Mizah Müzesi’nin açılmasını hep birlikte umut edelim. Hepinize çok çok teşekkürler…
En iyi dileklerimle.
Ana von Rebeur anavon@hotmail.com
FECO ARJANTİN ( URUGUAY, KOLOMBİYA...)
San Isidro fotoğrafları: http://www.buenosaires.travel/San_Isidro_1.aspx
http://www.ohbuenosaires.com/buenosairestigre.htm

Hiç yorum yok: